Ποιον dj προτιματε??

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Muse-2nd Law: Album Review

Album Art

To έκτο album του Βρετανικού συγκροτήματος ονόματι Muse κυκλοφόρησε πρόσφατα με όνομα The 2nd Law στις 1 Οκτωβρίου στην Αμερική ενώ στον υπόλοιπο κόσμο στις 2. Μπορώ να πω πως περίμενα με αρκετά μεγάλη ανυπομονησία αυτό το album και όταν έπεσε τελικά στα χέρια μου( για να είμαι πιο ειλικρινής στο σκληρό δίσκο μου) το πέρασα στο ipod ώστε να το ακούω όλη μέρα. Ναι, τόσος ήταν ο ενθουσιασμός μου. Παρόλα αυτά οι ελπίδες μου για ένα εκπληκτικό γεμάτο εκπλήξεις album έπεσαν στο κενό καθώς άλλαζαν τα κομμάτια. Δεν θα πω ότι ήταν τελείως χάλια αλλά σίγουρα περίμενα πολλά περισσότερα από τον Μat και τη παρέα του.

Γενικότερα όταν κάποιος ακούσει το 2nd Law για πρώτη φορά θα καταλάβει σχεδόν αμέσως την αλλαγή κυρίως στο στυλ σε σχέση με τα προηγούμενα album τους. Σίγουρα η ένωση 2 η 3 στυλ ή ειδών μουσικής σε ένα album ήταν ένας από τους παράγοντες που έκαναν διάσημους τους Muse από την αρχή. Αλλά εδώ το έχουν παρακάνει αρκετά θα μπορούσα να πω, χρησιμοποιώντας μια μίξη από Queen, Radiohead, Bowie, 80s U2, metal και dubstep. Bέβαια μας είχαν δώσει μια πρώτη γεύση με το Resistance αλλά νομίζω πως η αλλαγή έγινε αρκετά γρήγορα. Παρόλα αυτά δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πω ότι δεν ακούγεται με τίποτα απλά προσωπικά περίμενα περισσότερα.

Κομμάτια που θα μπορούσα να ξεχωρίσω θα ήταν το Madness και το Liquid State.
Βαθμολογίες:
Rolling Stone Mag:3,5/5
Metacritic:69/100
Η Δικιά μου:3/5

1.Supermacy
2.Madness
3.Panic Station
4.Prelude
5.Survival
6.Follow Me
7.Animals
8.Explorers
9.Big Freeze
10.Save Me
11.Liquid State
12.The 2nd Law:Unsustainable
13.The 2nd Law:Isolated System

Label:Helium 3, Warner
Genre:Alternative Rock, New prog, Electronic Rock, Symphonic Rock


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου