Ποιον dj προτιματε??

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Foo Fighters- Wasting Light


Χρόνια τριγυρνούσε στο μυαλό μου το όνομα Foo Fighters, παρόλα αυτά για έναν περίεργο λόγο δεν τους έδωσα την προσοχή που τους άρμοζε. Τις προάλλες όμως καθώς δεν είχα τίποτα να κάνω και με το pc ανοιχτό λέω γιατί όχι ?? Και έτσι ξεκίνησε. Βλέποντας και ακούγοντας πολλά κομμάτια έμεινα έκπληκτος στο πόσο λάθος ήμουν και αναρωτιόμουν γιατί δεν έκανα αυτή την αρχή νωρίτερα.Ανακαλύπτοντας το κάθε κομμάτι του Wasting Light και ακούγοντας με μια ιδιαίτερη προσοχή βρήκα επιτέλους ένα ακόμα συγκρότημα που αξίζει να υπάρχει σε όλες τις μουσικές βιβλιοθήκες. Αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση ήταν το πόσο οικείου μου έμοιαζαν η μουσική,τα σόλο ,τα vocals του Grohl. Ακούγοντας το ξανά και ξανά βρήκα τον εαυτό μου εθισμένο στις μελωδίες του Dave Grohl και της παρέας του.

Αντικειμενικά όμως το album αυτό αξίζει και με το παραπάνω την προσοχή κάθε μουσικόφιλου. Με μία αίσθηση που είχαν τα album στην χρυσή εποχή της rock μουσικής και κομμάτια παραπάνω από ικανοποιητικά μπορώ να πω κατά την ταπεινή μου γνώμη ότι είναι ένα από τα καλύτερα ροκ album που έχω ακούσει τους τελευταίους μήνες

Track list:
1.Bridge Burning
2.Rope
3.Dear Rosemary
4.White Limo
5.Arlandria
6.These Days
7.Back & Forth
8.A matther of time
9.Miss the Misery
10.I should have know
11.Walk

Label:RCA
Genre:Alternative Rock,Hard-Rock,Post Grunge

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου